A Mazda rég nem gyárt önállóan pickupot, de most új partnerrel készítik el a BT-50 utódját: a Ford helyett az Isuzu üzemében készül a következő generáció.
A gyártó egy újabb nagy meglepetésen dolgozhat.
A múlt hónapban született pletykák szerint a 2020-as Mazda6 szedán utódját, egy új hátsókerék-meghajtású platformra építenék, amelyet egy soros, hathengeres erőforrás hajtana. Ez a hír természetesen felkeltette a rajongók figyelmét is. Azonban az új architektúra kifejlesztése nem olcsó, ezért több modell alapjául szolgálhat, köztük a Mazda CX-5 következő generációja is megkaphatja.
HASZNÁLTTESZT: MAZDA 3 (BM) SKYACTIV-G 120, URBAN LIMITED - 2016.
Nem vagyok érzelgős fajta, de nehéz szívvel adtam vissza. Nem tudom elképzelni, hogy négymillió forintot költsek használt autóra, de ha mégis, már van egy toronymagas esélyesem. Nem erős, nem kíméletlenül sportos, nem hajószerűen kényelmes és még csak nem is tökéletes a belseje. Az egész csomagot nézve viszont nagyon kevés ilyen jó használt autó van a piacon. Ez az árán is meglátszik.
Ha azt mondom, Mazda, ma már szinte mindenkinek a Kodo formanyelv bevezetése óta feltűnően kívánatos dizájn, esetleg az innovatív motorfejlesztés jut eszébe. Pedig volt élet ezek előtt is, de arról nem beszélnek sokan, ha egy autó szimplán csak jó.
Kéne egy közepes méretű autó két milla körül – gondolja az egyszeri magyar autóvásárló. A kategória egyik etalonja a Golf. Á, valami vagányabb kéne, mint mondjuk a Leon. Esetleg sportosabb: egy hátsókerekes 1-es BMW már jó lenne, mi? De inkább legyen megbízható, mint a Corolla. Ebben a szegmensben bőséges a kínálat, de a nagy nevek mellett keveseknek akad meg a szeme egy-egy kisebb gyártó modelljein. Márpedig így jó kocsikról maradhatunk le.
Elérhetőségeink 2921 Komárom, Petőfi út 38. Tel: 34/344-384 Fax: 34/345-454 E-mail:Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Szerviz: 34/344-384 |
Nyitvatartás Szervíz: |