Örvendezzünk, hiszen még a Brembo féknyergek is piros festést kapnak, már amennyiben a kétliteres csúcsmodellt választjuk a manuális váltóval.
A negyedik-generációs, tehát az Mazda MX-5 ND bizony jövőre már a nyolcadik évét kezdi a piacon, és bár a 2019-es modellfrissítés a motortérben is jelentős pozitív változásokat hozott a kétliteres motor esetében, azért nehéz feldolgozni, hogy 2015-ben az alap, 1.5-ös MX-5 Miata 6,4 millió forintért elhozható volt. Ma az 1.5-ös belépő MX-5 12,45 millió forintba kerül, fehér színben.
Mi hát a jó hír? Az egyik, hogy 2023-ban még mindig lehet új MX-5-öt venni, már a Kinematic Posture Control (KPC) technológiával, ami kellő tempó esetén egyénileg fékezi a hátsó kerekeket a jobb kanyarodás érdekében.
A másik, hogy a feláras piros, kék és a szürke négy árnyalata mellé érkezik egy új szín, a Zircon sand. Ha már cirkon homok, jegyezzük meg, hogy ezt a cirkónium-tartalmú, ékszerészek körében is népszerű nezoszilikátot többek közt magas hőterhelésnek kitett nikkel- és acélötvözetek gyártásához is használják, többek közt rakétahajtóművek alkatrészeihez is.
És ha már hajtómű, azok se bánkódjanak, akik korábbi, tehát 2015-19 évjáratú MX-5-tel élvezik az autózás lényegét. Egyrészt jó áron juthattak Mazdáikhoz, másrészt ezekhez a kétliteres motorokhoz mára minden van a piacon. Vegyük például a brit BBR kompresszoros megoldását, ami akár 250 lóerőre is felhúzza az eredetileg 158 lóerős Skyactiv-G motort.
A C30-94 Rotrex kompresszorhoz jár az olajhűtő, a töltőlevegő-hűtés, az erősebb vezérlés, a K&N Typhoon sportlégszűrő, az áthangolt szoftvercsomag, és persze egy olyan kipufogórendszer, amilyet a pénztárcánk kíván. Szép, nem?
Persze egy fehér, teljesen gyári 1.5 is szép, csak nem ezen az áron.
Elérhetőségeink 2921 Komárom, Petőfi út 38. Tel: 34/344-384 Fax: 34/345-454 E-mail:Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Szerviz: 34/344-384 |
Nyitvatartás Szervíz: |