A Mazda amiben csak teheti, szembe megy az autóipar diktálta trendekkel: szívó benzines erőforrások, vadonatúj motortechnológia, viszonylag nagy hengerűrtartalom. Ez pedig még csak a kezdet, ugyanis míg lassan már a prémiumok is a három- és négyhengeres erőforrások felé fordulnak a downsizing jegyében, addig a Mazda hathengeres erőforrást és hátsókerékhajtású platformot tervez a vadonatúj 6-os számára. A legfrissebb hírek szerint pedig 2022 elején mutatkozhat be végre a várva-várt középkategóriás.
A Mazda már régóta tornázza felfelé autóinak minőségét – elég csak a legújabb 3-asra gondolni, amely némelyik prémium kompaktot is maga mögé tudja utasítani az utastér finomságának szempontjából –, ám a hátsókerekes platform és a hathengeres erőforrás új szintet jelent számukra. Az előrelépés persze könnyebb, ha van kivel megosztani a költségeket, és a hírek szerint a Mazda új, továbbra is szívó, de 48 Voltos elektromos rendszerrel támogatott hathengerese a Lexus modelljeibe is bekerülhet majd.
A japán márkáknál régebben általános volt az ötéves modellváltási ciklus, de mostanság más idők járnak. A Mazda például nem hogy nem váltja le a CX-5-öst, de frissítésből is csak egy visszafogottabbat hajt végre a típuson, amely Európában eddig elég stabilan hozta a vásárlókat: a koronavírus-járvány előtt évi 60 ezer feletti számokat produkált.
Tisztelt Ügyfeleink!
Cégünk 2021.08.16-tól 2021.08.20-ig zárva tart.
Nyitás 2020-08-23-án.
Megértésüket megköszönve K&T Kft csapata!
A "Fenntartható Zoom-Zoom 2030" néven jelentette be a japán gyártó a középtávra szóló terveit, amelynek keretében a már emlegetett új platformokat is megmutatták. A Mazda már eddig is a prémium kategória felé kacsintgatott, de most technikailag is feljebb lépnek: igazi nagy szedánokhoz dukáló, hátsókerék-hajtással és soros hathengeres motorokkal építik néhány modelljüket, többek között a hatost – amivel kapcsolatban már az is felmerült, hogy az elnevezést is megváltoztatják. A tervekben öt hagyományos hibrid, öt plug-in és három teljesen elektromos modell szerepel.
A japánok első igazi tanulmányautójukat az olasz Bertone stúdiótól rendelték meg, most felújították a negyven éves MX-81-est.
Elérhetőségeink 2921 Komárom, Petőfi út 38. Tel: 34/344-384 Fax: 34/345-454 E-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Szerviz: 34/344-384 |
Nyitvatartás Szervíz: |